Tjenare!

Roligt om du har hittat dig hit käre besökare! Det är jag som är ''Secret One''. Här hade jag tänkt skriva om allt intressant som hänt under dagen. Ni kan väll se det som en nyhetssida med många utav mina egna tankar och åsikter inblandade!

Jag hade tänkt lägga upp detta konceptet på det viset att jag kör med huvudkategorin: HäntXtra, där skriver jag om det jag nyss sagt. Sen har jag även en till kategori som jag ska kalla: Youclip Of The Day, där skriver jag och visar dagens Youtubeklipp som är väldigt bra. Det kommer både visas okända och kända klipp.

Jag funderar även över en massa andra kategorier att skriva om men kommer inte på någon just nu, ni får gärna tipsa om ideér om ni kommer på några, Ha en jäklaaa brau dag.

Written by ''Secret One''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0